Egy korábbi bejegyzésre reagálva megérkezett a Bank válasza, amelyet ezúton is köszönök.
"Az olvasói levél kapcsán kissé megkésve, az alábbi válaszokat tudjuk adni, előrebocsátva, hogy konkrét ügyre a jogszabályi előírások miatt csak általánosságban tudunk válaszolni.A bankkal kapcsolatos telefonos ügyintézés kapcsán a telefon kihangosítását azért nem támogatjuk, mert nem tudhatjuk, ki van mellette, ki hallgathatja a beszélgetést. A banktitok és az üzleti titok védelmére vonatkozó törvényi előírás betartásával az ügyfelek érdekeit védjük.A rögzített telefonbeszélgetésben a lehetőségeiről tájékoztattuk az ügyfelet, ez a tájékoztatás azonban nem minősül ajánlattételnek. Az igénylés benyújtása és a bírálat ideje alatt az összeg változhat a devizaárfolyam mozgásának hatására. Mindamellett az igénylés benyújtásakor magáról az igénylésről másolatot kapnak ügyfeleink a bankfiókban, mely tartalmazza a részleteket.Az ügyfél által leírtak szerint minden alkalommal javasoljuk, hogy fáradjanak be egy bankfiókba, ahol részletes információkat adhatunk számukra, hiszen a hitel igénylése és a szerződés megkötése is a bankfiókban történik, ezen alkalmakkor javasoljuk a bank internetes oldalán található tájékoztatók megtekintését is.Természetesen azt a lehetőséget is felkínáljuk ügyfeleinknek, hogy bármikor újra tájékoztatjuk őket, hogy a számukra legoptimálisabb döntést hozhassák meg. E beszélgetések alkalmával lehetőségük van leírni, vagy rögzíteni is az elhangzottakat.Üdvözlettel,
Tóth István
PR MenedzserRaiffeisen Bank Zrt.
Marketing főosztály"