Hitelkárosultak blogja

ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
végrehajtási ügyekben (klikk ide)
ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
egyéb ügyekben (klikk ide)

Hirdetés

Bemutatkozás

Kedves Látogatónk!

Oldalunk, a Hitelkárosultak blogja egy 2009-ben civil kezdeményezésre létrejött és 2021-ben is aktívan működő társadalmi fórum, amely lehetővé teszi az adóssággal küzdők számára, hogy az érintettek ajánlása által megismerjék azokat az ügyvédeket, adósságszakértőket, szervezeteket, akik a legjobb megoldásokat szállították az elmúlt tízenegy-két év során. Ők váltak a blog szakmai partnereivé 2012-től, így konkrét segítséget is nyújtanak a blog látogatói számára, Mindazok az ügyvédi irodák, követeléskezelési szakértők és szervezetek, akik 2012-óta a blog olvasói visszajelzései alapján a legsikeresebbnek és legmegbízhatóbbnak bizonyultak, az alábbi weboldalon lettek egybegyűjtve: bankihitelkaroslutak.hu 

Írásainkat megtalálja az Index címoldalán, a portfolio.hu-n, a bankihitelkarosultak.hu-n és más oldalakon.

Kérjük olvasson tovább...

A blog által ajánlott jogászok, bankügyi és követeléskezelésben járatos adósságszakértők 2009-óta foglalkoznak Magyarországon lakossági adósságkezeléssel. Olvasóink ajánlásai alapján ismerik azokat a megoldásokat, amelyekkel csökkenthető vagy véglegesen megoldható az adósságprobléma, akár végrehajtási eljárás alatt is. Mivel a követeléskezelés szakterületén több mint tizenkét éves gyakorlattal rendelkeznek, így jelentős (használható) kapcsolatrendszerük és válságkezelési tapasztalatuk halmozódott fel az adósságkezelési eljárások területén (peres vagy peren kívül egyaránt).

Keresse a bankihitelkárosultak irodáját, ahol az ügyének megfelelő ügyvédet, szakembert, vagy társaságot fogják kiajánlani Önnek.

Üdvözlettel, Hitelkárosultak blog szerkesztőség

Felhívás!

Hirdetés

Hitelkárosultak blogja

Padlóra küldött egy rosszul megválasztott hitel? Itt már mindent láttunk, neked is tudunk segíteni!

E-mail

 Bedőlt a hiteled? Kopogtat a végrehajtó? Keresed a megoldást? Lehet, hogy elévült a tartozásod? Nincs reménytelen helyzet! Írj nekünk, vagy látogass el a 2009-óta működő bankihitelkarosultak.hu weboldalra:

ELÉVÜLÉS ÉRVÉNYESÍTÉSE

ELÉVÜLÉSI IDŐK KISOKOS

MEGÁLLAPODÁS KÖVETELÉSKEZELŐVEL

VÉGREHAJTÁS FELFÜGGESZTÉS

ÍGY LEHET A VÉGREHAJTÁST FELFÜGGESZTENI-INGYENES EBOOK

MEGÁLLAPODÁS INTRUM ZRT-VEL

 

Facebook

Friss topikok

Címkék

adókedvezmény hitel (1) adósmentő csomag (1) adósság (2) aegon (1) ajánló (10) állami megoldás (1) árfolyamgát (4) árfolyamrés (1) árfolyamrögzítés (2) árverezés (11) áthidaló kölcsön (4) átverés (6) autóhitel (1) autó hitel (2) axa (6) axa bank (1) bank (6) bankérdekek (1) bankfelügyelet (23) banki költségek (54) banki perek (5) bankok (3) bankszövetség (6) bank válaszol (6) bedőlt hitel (98) behajtás (33) bhke (1) budapest bank (3) Budapest Bank (1) céges sikersztori (1) cetelem (1) cib (4) citibank (1) credithill (20) családi csődeljárás (1) csalás (3) csok (1) devizahitel (268) devizahiteles ügyvéd (136) devizahitel állami megoldás (47) devizahitel egyezség (2) devizahitel európai bíróság (4) devizahitel hibás termék (4) devizahitel közérdekű kereset (1) devizahitel kúria (3) devizahitel megoldás (4) devizahitel megoldások (128) devizahitel per (144) devizahitel perek (5) devizahitel pertársaság (1) devizahitel semmis (2) devizahitel sikerek (3) devizahitel ügyvéd (4) devizahitel végrehajtás (3) devizahitel végrehajtás portfolioblogger devizahitel per hitel sikerek devizahitel megoldások devizahiteles ügyvéd (1) devizhaitel megoldások (2) devizhitel megoldások (1) diákhitel (2) egyoldalú szerződésmódosítás (17) eladósodás (72) elérhetőség (1) életbiztosítás (2) elévülés (14) elévülési idők (3) elévülés kisokos (2) elévülés megszakadása (4) elévült tartozás (8) előadás (1) előtörlesztés (1) erste (19) eszközkezelő (3) etikai kódex (3) Európai Bíróság (5) európai bíróság devizahitel (5) felhívás (3) fhb (1) fizetési meghagyás (5) fizetési moratórium (2) fizetési nehézség (118) FMH (1) fmh (1) folyószámlahitel (3) forinthitel (8) forintosítás (5) futamidő (2) gvh (1) gvh bírság (1) hazai bankok (4) hírek (15) hitelbírálat (4) hitelezés szigorítása (28) hitelfelvétel (1) hitelintézetek (1) hitelkárosultak (7) hitelkártya (5) hitelkiváltás (4) hitelösszevonás (3) hitelsikerek (35) hiteltörlesztési moratórium (6) hiteltörlesztési moratórium 2021 (4) hitel sikerek (134) hitel törlesztő részletek (1) humor (1) ingatlanpiac (2) Intrum (2) Intrum Justitita (2) jelzáloghitel (39) jövedelem letiltás (1) k&h (2) kapcsolat (1) kásler devizahitel (2) khr lista (3) kilakoltatás (1) kilakoltatás stop (1) követelé (1) követeléskezelők (2) közjegyzők (1) kúria (3) lakásárak (1) lakáshitel (81) lánctartozás (1) magyar (1) magyar bankok (4) Matolcsy (2) matolcsy (3) Mészáros Lőrinc (1) mkb (6) mkb bank (1) mnb (4) modern adósrabszolgaság (3) moratórium (7) ócsa lakópark (1) okirat-hamisítás (1) olvasói levél (94) orbán devizahitel (3) Orbán hitel (1) orbán viktor devizahitel (2) otp (10) otp bank (1) pénzügyi tanácsadó (15) peren kívüli egyezségkötés (1) portfolioblogger (370) pszáf (7) raiffeisen (6) robbantás (1) sajtóanyag (5) Schadl György (3) Schadl György és Völner Pál (3) segítség (56) sikersztori (1) szakértői sarok (12) személyes történet (2) személyi hitel (7) takarékszövetkezet (1) tanácsok (56) társadalmi szolidaritás (2) tartozás (39) tartozás elévülése (2) ucb (3) undefined (1) unicredit (1) üzenet (4) van megoldás (5) végre (1) végrehajtás (81) végrehajtási eljárás (10) végrehajtási jog elévülése (4) végrehajtási kifogás (2) végrehajtás elévülése (1) végrehajtás felfüggesztés (7) végrehajtás felfüggesztése (5) végrehajtás ha nincs semmim (1) végrehajtás leállítása (5) végrehajtás megszüntetése (6) végrehajtás megszűntetése (2) végrehajtó (8) végrehajtói botrány (1) végrehajtó botrány (2) végtörlesztés (9) vélemény (39) versenyhivatal (1) volksbank (1) Völner Pál (1) Címkefelhő

Portfolio Blogger

Portfolio hírbox

Erste Bank - Nálunk ön az első

2010.03.10. 09:56 | hitelkarosultak

És úgy tűnik, tényleg. Egy korábbi, a bankkal kapcsolatos bejegyzés kapcsán (még anno) kaptam tőlük a következő levelet.


"Tisztelt Szerkesztő!
Köszönjük megkeresését, és a lehetőséget, hogy megoldást keressünk ügyfelünk problémájára.
Sajnálatos módon azonban, adatok hiányában nem tudtuk a levélírót beazonosítani, így sajnos minden igyekezetünk ellenére sem tudunk segítségére lenni.
Ezért kérjük, amennyiben Önnek rendelkezésére áll, küldje meg részünkre ügyfelünk adatait (számlaszám, ügyfélszám, vagy személyes adatok), vagy ha erre nincs lehetőség, akkor kérjük tolmácsolja ügyfelünknek, hogy várjuk jelentkezését, hogy mielőbb felvehessük vele a kapcsolatot.
Segítőkészségét előre is köszönjük.
Üdvözlettel:
ERSTE BANK HUNGARY NYRT. Ügyfélszolgálat Panaszkezelési Osztály"
Azóta úgy értesültem, hogy az eredeti posztban felmerült félreértéseket bár nem ezen a vonalon, de végül is sikerült tisztázni. Természetesen ez a legfontosabb, viszont nem mellékes a bank példás hozzáállása sem.
Valahogy így kell(ene) panaszt kezelni.

Csak megjegyzem, a többi bank ÜGYFÉLSZOLGÁLATA (akiket szintén megkerestem az őket érintő bejegyzésekkel kapcsolatban) vagy válaszra sem méltatott, vagy közölte, hogy nem kíván reagálni.
Egyedül az UCB jelezte, hogy igényt tart a lehetőségre, bár válaszlevelükben mintha kissé sok lenne a felkiáltójel!

Címkék: vélemény segítség erste portfolioblogger bank válaszol

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hitelkarosultak.blog.hu/api/trackback/id/tr321827898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vásárhelyi ingatlan 2010.03.10. 10:59:32

Elárulok egy titkot: Minden banknál kezelik a panaszokat, és ha az ügyfelek nem irreális követelésekkel lépnek fel, akkor zömében meg is oldják azokat. DE! Egy xxx@yahoo.com címről érkező levélre nem fogják elküldeni egyetlen ügyfél adatát és panaszának megoldását sem, sőt, ha valaki egy harmadik személy nevében telefonál vagy érdeklődik egy banknál, neki sem fognak más ügyfélről adatokat kiadni. Ennek megértése is a pénzügyi kultúra része.
Az viszont segítené a magyarok pénzügyi kultúrájának fejlődését, ha az ügyfelek beszámolnának a megoldott problémákról is. Igaz, ebben nem lehetne annyit fröcsögni, meg biztos nem is kerülne ki a főoldalakra, de legalább lehetne belőle tanulni.
Még egy megjegyzés: a hitekárosult szerintem az, aki valakinek hitelt adott, és azt nem kapta vissza...

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2010.03.10. 11:17:44

@Mr. Too Good: Természetesen az ügyféltől tudom, hogy időközben sikerült megoldani a panaszát a bankkal közösen.
A hitelkarosultak@yahoo.com cím csak a kapcsolatfelvételt segítheti ügyfél és bank között. Persze csak akkor, ha a bank részéről felmerül az igény a problémakezelésre.

Vásárhelyi ingatlan 2010.03.10. 12:05:55

Nem értett meg. Az ügyfél természetesen bárkinek elmondhatja a gondját, problémáját, ha megbízik az adott személyben, és azt gondolja, hogy az a javát szolgálja, DE nem ezzel a harmadik személlyel fog a bank levelezni, tárgyalni és megoldást keresni, hanem az ÜGYFÉLLEL, ezért ne is csodálkozzon azon, hogy ön nem kap választ illetve visszajelzést a banktól e-mailen (kivéve persze ha az ügyfél cselekvőképtelen, gondnokság alatt áll, illetve szabályosan meghatalmazott valakit).
A bankoknak mindig kezelniük kell az ügyfélpanaszt, ez nem igény kérdése, hanem kötelezettség, amit számon is kérnek rajtuk.

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2010.03.10. 15:36:32

@Mr. Too Good: Megértettem, ismerem a banktitok fogalmát. Jelen esetben sem az én tájékoztatásomról van szó.
Viszont nehéz úgy tárgyalni és megoldást keresni az itt megjelenő panaszokra az ÜGYFÉLLEL, ha az illető bank nem kéri el tőlem az ügyfél elérhetőségét.
Erre eddig csak az ERSTE volt képes. Én pedig csak azt tudom leírni, amit tapasztalok. Az, hogy egy adott bankfiókban hogyan kezelik az ügyfelek panaszát, az nyilván teljesen más tészta.

ikiv0000 2010.03.26. 15:58:39

Nekem nem volt ilyen szerencsém az ERSTE bankkal. Mikor két éve felvettem a hitelt még havi 60.000 ft volt a törlesztőrészlet. Aztán jött a válság és elkezdett felfelé menni. Először 70.000 ft-ra, majd 80.000 ft-ra. Most éppen a 110.000 ft felé közeledek. Mivel a fizetésemet a 60.000-re tervezték, gondolom érthető, hogy gondot okoz a több, mint 100.000 ft fizetése havonta. Egyenlőre, bár kisebb késésekkel, de még megy a törlesztés, de minden mással egyre inkább elmaradok (pl.: villany, gáz...stb.). Mikor bementem személyesen a bankba és némi iróniával és elkeseredéssel a hangomban megkérdeztem, hogy esélyes vagyok-e a giniszrekordra, csak nevettek és azt mondták, hogy nem lehet tudni. Az ügyintéző hölgy gondolom azt hitte, hogy én ezt viccnek szántam, de ha neki kéne fizetnie az én lakáshitelemet szerintem hamar lehervadna a mosoly a szája széléről. Amúgy kiszámoltam, ha annyi marad a törlesztőrészletem, mint most, akkor közel a háromszorosát fizetem vissza az eredetileg felvett hitelnek. Na ez az uzsorakamat. Csak azt szerettem volna tudni, hogy mikor térhetünk vissza az eredeti 60.000 ft-ra, de sajnos erre választ nem kaptam. Az én fizetésem hiába nem változott, ha a háztartásban élő többi családtagomé, viszont drasztikusan csökkent (munkanélküliség...stb.), az én fizetésemet pedig elviszi a jelentősen megnövekedett lakáshitel. Mikor felvettem a hitelt, számoltam azzal, hogy úgy is több lesz, mint amiről szó volt, de ilyen drasztikus növekedésre a legrosszabb rémálmomban sem gondoltam. Na mindegy, próbálok optimista lenni és arra gondolni, hogy a környékünkön van néhány igen takarékos barlang, csak a jelenlegi lakóival kellene valamit kezdeni. Talán adhatnék nekik jelzáloghitelt a barlangra, majd megemelem a törlesztőrészletet és láss csodát kész is az új lak. Igaza volt annak, aki azt írta: "az embereket lassan nem kell az utcára hívni, mert már ott lesznek!"
süti beállítások módosítása