És úgy tűnik, tényleg. Egy korábbi, a bankkal kapcsolatos bejegyzés kapcsán (még anno) kaptam tőlük a következő levelet.
"Tisztelt Szerkesztő!Köszönjük megkeresését, és a lehetőséget, hogy megoldást keressünk ügyfelünk problémájára.Sajnálatos módon azonban, adatok hiányában nem tudtuk a levélírót beazonosítani, így sajnos minden igyekezetünk ellenére sem tudunk segítségére lenni.Ezért kérjük, amennyiben Önnek rendelkezésére áll, küldje meg részünkre ügyfelünk adatait (számlaszám, ügyfélszám, vagy személyes adatok), vagy ha erre nincs lehetőség, akkor kérjük tolmácsolja ügyfelünknek, hogy várjuk jelentkezését, hogy mielőbb felvehessük vele a kapcsolatot.Segítőkészségét előre is köszönjük.Üdvözlettel:ERSTE BANK HUNGARY NYRT. Ügyfélszolgálat Panaszkezelési Osztály"
Valahogy így kell(ene) panaszt kezelni.
Csak megjegyzem, a többi bank ÜGYFÉLSZOLGÁLATA (akiket szintén megkerestem az őket érintő bejegyzésekkel kapcsolatban) vagy válaszra sem méltatott, vagy közölte, hogy nem kíván reagálni.
Egyedül az UCB jelezte, hogy igényt tart a lehetőségre, bár válaszlevelükben mintha kissé sok lenne a felkiáltójel!