Hitelkárosultak blogja

ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
végrehajtási ügyekben (klikk ide)
ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
egyéb ügyekben (klikk ide)

Hirdetés

https://bankihitelkarosultak.hu/peren-kivuli-egyezsegkotes/

Bemutatkozás

Kedves Látogatónk!

Oldalunk, a Hitelkárosultak blogja egy 2009-ben civil kezdeményezésre létrejött és 2021-ben is aktívan működő társadalmi fórum, amely lehetővé teszi az adóssággal küzdők számára, hogy az érintettek ajánlása által megismerjék azokat az ügyvédeket, adósságszakértőket, szervezeteket, akik a legjobb megoldásokat szállították az elmúlt tízenegy-két év során. Ők váltak a blog szakmai partnereivé 2012-től, így konkrét segítséget is nyújtanak a blog látogatói számára, Mindazok az ügyvédi irodák, követeléskezelési szakértők és szervezetek, akik 2012-óta a blog olvasói visszajelzései alapján a legsikeresebbnek és legmegbízhatóbbnak bizonyultak, az alábbi weboldalon lettek egybegyűjtve: bankihitelkaroslutak.hu 

Írásainkat megtalálja az Index címoldalán, a portfolio.hu-n, a bankihitelkarosultak.hu-n és más oldalakon.

Kérjük olvasson tovább...

A blog által ajánlott jogászok, bankügyi és követeléskezelésben járatos adósságszakértők 2009-óta foglalkoznak Magyarországon lakossági adósságkezeléssel. Olvasóink ajánlásai alapján ismerik azokat a megoldásokat, amelyekkel csökkenthető vagy véglegesen megoldható az adósságprobléma, akár végrehajtási eljárás alatt is. Mivel a követeléskezelés szakterületén több mint tizenkét éves gyakorlattal rendelkeznek, így jelentős (használható) kapcsolatrendszerük és válságkezelési tapasztalatuk halmozódott fel az adósságkezelési eljárások területén (peres vagy peren kívül egyaránt).

Keresse a bankihitelkárosultak irodáját, ahol az ügyének megfelelő ügyvédet, szakembert, vagy társaságot fogják kiajánlani Önnek.

Üdvözlettel, Hitelkárosultak blog szerkesztőség

Felhívás!

Hirdetés

https://bankihitelkarosultak.hu/peren-kivuli-egyezsegkotes/

Hitelkárosultak blogja

Padlóra küldött egy rosszul megválasztott hitel? Itt már mindent láttunk, neked is tudunk segíteni!

E-mail

 Bedőlt a hiteled? Kopogtat a végrehajtó? Keresed a megoldást? Lehet, hogy elévült a tartozásod? Nincs reménytelen helyzet! Írj nekünk, vagy látogass el a 2009-óta működő bankihitelkarosultak.hu weboldalra:

ELÉVÜLÉS ÉRVÉNYESÍTÉSE

ELÉVÜLÉSI IDŐK KISOKOS

MEGÁLLAPODÁS KÖVETELÉSKEZELŐVEL

VÉGREHAJTÁS FELFÜGGESZTÉS

ÍGY LEHET A VÉGREHAJTÁST FELFÜGGESZTENI-INGYENES EBOOK

MEGÁLLAPODÁS INTRUM ZRT-VEL

 

Facebook

Friss topikok

Címkék

adókedvezmény hitel (1) adósmentő csomag (1) adósság (2) aegon (1) ajánló (10) állami megoldás (1) árfolyamgát (4) árfolyamrés (1) árfolyamrögzítés (2) árverezés (11) áthidaló kölcsön (4) átverés (6) autóhitel (1) autó hitel (2) axa (6) axa bank (1) bank (6) bankérdekek (1) bankfelügyelet (23) banki költségek (54) banki perek (5) bankok (3) bankszövetség (6) bank válaszol (6) bedőlt hitel (98) behajtás (33) bhke (1) Budapest Bank (1) budapest bank (3) céges sikersztori (1) cetelem (1) cib (4) citibank (1) credithill (20) családi csődeljárás (1) csalás (3) csok (1) devizahitel (268) devizahiteles ügyvéd (136) devizahitel állami megoldás (47) devizahitel egyezség (2) devizahitel európai bíróság (4) devizahitel hibás termék (4) devizahitel közérdekű kereset (1) devizahitel kúria (3) devizahitel megoldás (4) devizahitel megoldások (128) devizahitel per (144) devizahitel perek (5) devizahitel pertársaság (1) devizahitel semmis (2) devizahitel sikerek (3) devizahitel ügyvéd (4) devizahitel végrehajtás (3) devizahitel végrehajtás portfolioblogger devizahitel per hitel sikerek devizahitel megoldások devizahiteles ügyvéd (1) devizhaitel megoldások (2) devizhitel megoldások (1) diákhitel (2) egyoldalú szerződésmódosítás (17) eladósodás (72) elérhetőség (1) életbiztosítás (2) elévülés (14) elévülési idők (3) elévülés kisokos (2) elévülés megszakadása (4) elévült tartozás (8) előadás (1) előtörlesztés (1) erste (19) eszközkezelő (3) etikai kódex (3) Európai Bíróság (5) európai bíróság devizahitel (5) felhívás (3) fhb (1) fizetési meghagyás (5) fizetési moratórium (2) fizetési nehézség (118) FMH (1) fmh (1) folyószámlahitel (3) forinthitel (8) forintosítás (5) futamidő (2) gvh (1) gvh bírság (1) hazai bankok (4) hírek (15) hitelbírálat (4) hitelezés szigorítása (28) hitelfelvétel (1) hitelintézetek (1) hitelkárosultak (7) hitelkártya (5) hitelkiváltás (4) hitelösszevonás (3) hitelsikerek (35) hiteltörlesztési moratórium (6) hiteltörlesztési moratórium 2021 (4) hitel sikerek (134) hitel törlesztő részletek (1) humor (1) ingatlanpiac (2) Intrum (2) Intrum Justitita (2) jelzáloghitel (39) jövedelem letiltás (1) k&h (2) kapcsolat (1) kásler devizahitel (2) khr lista (3) kilakoltatás (1) kilakoltatás stop (1) követelé (1) követeléskezelők (2) közjegyzők (1) kúria (3) lakásárak (1) lakáshitel (81) lánctartozás (1) magyar (1) magyar bankok (4) Matolcsy (2) matolcsy (3) Mészáros Lőrinc (1) mkb (6) mkb bank (1) mnb (4) modern adósrabszolgaság (3) moratórium (7) ócsa lakópark (1) okirat-hamisítás (1) olvasói levél (94) orbán devizahitel (3) Orbán hitel (1) orbán viktor devizahitel (2) otp (10) otp bank (1) pénzügyi tanácsadó (15) peren kívüli egyezségkötés (1) portfolioblogger (370) pszáf (7) raiffeisen (6) robbantás (1) sajtóanyag (5) Schadl György (3) Schadl György és Völner Pál (3) segítség (56) sikersztori (1) szakértői sarok (12) személyes történet (2) személyi hitel (7) takarékszövetkezet (1) tanácsok (56) társadalmi szolidaritás (2) tartozás (39) tartozás elévülése (2) ucb (3) undefined (1) unicredit (1) üzenet (4) van megoldás (5) végre (1) végrehajtás (81) végrehajtási eljárás (10) végrehajtási jog elévülése (4) végrehajtási kifogás (2) végrehajtás elévülése (1) végrehajtás felfüggesztés (7) végrehajtás felfüggesztése (5) végrehajtás ha nincs semmim (1) végrehajtás leállítása (5) végrehajtás megszüntetése (6) végrehajtás megszűntetése (2) végrehajtó (8) végrehajtói botrány (1) végrehajtó botrány (2) végtörlesztés (9) vélemény (39) versenyhivatal (1) volksbank (1) Völner Pál (1) Címkefelhő

Portfolio Blogger

Portfolio hírbox

"Drága éttermektől a krinolinig" - egy devizaadós személyes története

2012.12.07. 13:46 | Élet a hitel után

 

 

Én csak azért írom le a történetemet, hogy… Miért is? Okuljon belőle más? Nem tudom, nem hiszem hogy van még egy akkora hülye mint én. Kettő már sok lenne egy ilyen kis országban!

Talán ott kezdem hogy szegény családba születtem. Most vagyok 42 éves, gyerekkorom a nyolcvanas évekre esett, amikor azért már volt mire vágyakozni… Én mindig csorgó nyállal szemléltem az Adidas cipőt, a Wrangler farmert, a kétkazettás magnót, a C64-et, sőt még a színes tévét is. De hát két kisfizetésű szülő, három gyerek… Nehéz ezt így megfogalmazni, de milyen érzés volt már amikor 13-14 évesen már szerettem volna tetszeni a lányoknak, de nekem anyám nyírta a hajam, kopott és olcsó cuccokban jártam, satöbbi. Ebből alakult ki bennem egy kisebbrendűségi érzés.

Ugorjak pár évet: 22 évesen elsősorban a szerencsének köszönhetően bekerültem egy multicéghez, innentől kezdve elindultam felfelé anyagilag. Bár az első években csak irigyeltem továbbra is a kollégákat, aztán szépen lassan én is elkezdtem felzárkózni. 28 éves voltam, amikor hirtelen hatalmasat ugrott a jövedelmem, és itt kezdődtek a bajok…

Egyrészt olyan osztályra, olyan kollégák közé kerültem, ahol szinte kizárólag tehetősek dolgoztak. Családi háttér (birtokos szülők, vezető beosztású szülők, stb.) tekintetében sokkal jobban álltak mint én. A kisebbrendűségi érzésemet külsőségekkel tudtam legyőzni: méregdrága ruhák, márkás óra, aranyékszerek, utóbbi bőven több mint ami egy férfinak ízléses… Aztán lett egy barátnőm is, kilenc évig éltünk együtt, új kocsikat vettünk, remek nyaralások, elegáns éttermek, s sosem hanyagoltam el a családomat sem, anyagilag is támogattam a szüleimet, külföldi utakra fizettem be őket, satöbbi-satöbbi… És közben mindig csak egy picit költöttünk többet, mint amink volt… De hogy ez probléma lenne, fel sem tűnt: akkoriban a bankok csak úgy szórták a hiteleket. Volt hogy kérni sem kellett, csak hívtak: „Jó napot kívánok, X. vagyok az Y. banktól! Nem kell Önnek egy félmilliós hitelkártya?” Jó, köszi, jöhet. Csak bementem, aláírtam, átvettem, költöttem.

Ezzel együtt ez a törékeny egyensúly kitartott. Volna. De hát ki gondol olyasmire, hogy egy szerdai napon reggel bemegyek a munkahelyemre, még akkor sem gondolok semmi rosszra amikor hivat a főnök… És délben már munka nélkül voltam. Nagyon hamar rá kellett döbbennem, hogy a szaktudásom messze nem ér annyit a piacon (2006-ot írtunk ekkor), mint amit addig kerestem… De azért még egy darabig működött a dolog, szerényebb keretek között. Emellett ért további csapás is, például ellopták (apám temetése napján…) az imádott kocsimat, amin CASCO már nem volt, valamivel több mint két évi törlesztés még igen… Aztán a barátnőm is szakított velem, persze. De ezzel együtt úgy tűnt, lassan-lassan helyrejövök, megkomolyodtam, megszoktam hogy autó helyett BKV, étterem helyett krinolin a vacsora otthon, nyaralni meg nem muszáj minden évben. 2008 őszén azt mondtam, na még egy ilyen jó év, és egyenesbe jöttem. De hát jött a válság, ami teljesen hazavágta az akkori munkahelyemet, és majdnem teljesen az egész szakmát is, amiben közel húsz évet dolgoztam.

Azóta a csőd minden fronton. A családból meghalt mindenki, még a testvérem is, én már kínomban biztosítási üzletkötőnek is elmentem egy időre, de semmi… Az idén már szó szerint éheztem időnként… Az adósságok ismét nőnek, hiszen van egy nagyméretű panellakás amit senki sem akar megvenni – még az ár egy része is egy sosem látott rokonomat illetné -, és mellé az adósságok… BAR-lista már van, behajtó van, kéthavonta nyitok új bankszámlát, mert megtalálják és még a kajára alig elég fizetésemet is elviszik… A lehetséges happy end talán annyi, hogy október óta végre ismét a régi szakmámban dolgozom, de még nem fogtam ki az aranyhalat, viszont jók rá az esélyek.

Tényleg csak azért írtam meg ezt az egészet, mert kiváncsi vagyok a véleményetekre magamról, hol hibáztam, mit rontottam el… Mert persze, hibáztatom magamat nap-mint-nap, de ugyanakkor emlékszem arra is, 2008 végén hogy dőlt össze pár hét alatt a cég: már örömmel számolgattam hogy mennyi a 2009-es megrendelés, mennyi kell még hozzá hogy úri dolgom legyen, és akkor egy hónap alatt lemondták a már megrendelteket is, majdnem az egészet… Ahhoz én túl kicsi pont vagyok hogy tehessek a válságról, arról viszont nagyon is tehetek hogy ennyire sebezhető helyzetben ért a (gazdasági) világvége…

Azért ha valaki tud egy jó állást, szóljon…

Címkék: vélemény eladósodás személyes történet fizetési nehézség portfolioblogger

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hitelkarosultak.blog.hu/api/trackback/id/tr184952960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankvezér 2012.12.08. 12:06:50

Kedves mesélő! Nem rontottál te el semmit.
Egyszerűen csak azt szereted, ha zajlik körülötted az élet. :)
Könnyen jön, könnyen megy, - mármint a pénz.
Vannak nálad sokkal rosszabb helyzetben is emberek.
És egyébként sok ember van, akik életük első részében küzdenek, azután jól élnek. Te csak annyiban különbözöl tőlük, hogy nálad ez fordítva van, - először jól éltél és most kell küzdened. Fel a fejjel! :)))

Nuuk 2012.12.29. 02:16:58

Hol rontottad el?
Szerintem tisztában vagy vele. Erről szól az "Egyrészt olyan osztályra..."-kezdetű bekezdés.

Meli70 2013.01.28. 22:41:06

Kedves történet író!
Mintha csak a saját történetemet olvastam volna. Azzal a különbséggel, hogy én nem dolgoztam multi cégnél, viszont mivel én sem származom jómódú családból, mindig kerestem azt, amivel a kezembe vehetem a sorsomat és megvalósíthatom mind azt, amire vágyom. Sokáig alkalmazottként dolgoztam, de tudtam, hogy ha valamit is el akarok érni, azt csak is vállalkozóként tehetem meg. Sok területen megfordultam. '94-ben megalapítottam a cégemet többféle profillal, de a fő tevékenységi kör az asztalos- és építőipari tevékenység volt, valamint mivel főként ezen a területen dolgoztam mint alkalmazott, a gépkocsi kereskedelem. Idő közben született 3 gyermekem, így akár csak a szüleim, én is nagy családos lettem. Nem akartam olyan életet nekik, mint amilyen nekem volt. Nem mintha lenne okom a panaszra, ugyan is nem nélkülöztünk, minden évben egyszer el tudtunk menni nyaralni, ellenben Édesanyám Romániából öltöztetett minket. Tréning ruhába jártunk iskolába. Emlékszem '82-ben kaptam meg az első Trapper farmeremet. 16 éves koromban vettem meg az első Ritt farmeremet, amit addig csak az ecserin lehetett megvenni. A lényeg az, hogy én nem ezt akartam a gyerekeimnek. Miattuk vettem fel az első devizahitelemet, mert szemben a gyermekkoromban eltöltött évekkel az újpalotai beton rengetegben, családi házat akartam. Meg is lett! Nekem két devizahitelem van, mindkettő jelzáloghitel. Az egyik Budapest bankos (2006), a másik OTP-s (2008). Én is elkövettem egy óriási hibát, és most ennek a levét iszom. Persze nem fogom annyiban hagyni, most éppen Dr. Léhmann György ügyvéd Úrral levelezek, aki folyamatosan küldi nekem a jogszabályokat, kommenteket, ezzel kapcsolatban. Rólad a véleményem az, hogy nem vagy egyedül! Egy olyan ember képe van előttem, aki tudja, hogy mit akar, és ha a megfelelő támogatás illetve háttér megvan, akkor bármit létre tud hozni! Én azon dolgozom, hogy amennyire csak lehetséges függetlenné váljak, hogy ne legyek kitéve senki kényének-kedvének. Ha kíváncsi vagy, hogy hogyan, és te is változtatni akarsz végre véglegesen az életeden, vedd a kezedbe az irányítást. írj nekem a penzesmeli70@gmail.com e-mail címre, vagy hívj a 06-70/425-9150 számon.
A történeted alapján azt mondom, hogy sorstársak vagyunk, és biztos vannak még több százan, akik ide tartoznak. Biztos vagyok benne, hogy tudok neked segíteni.
Írj, vagy hívj és beszéljünk!

Üdvözlettel!
süti beállítások módosítása