Hitelkárosultak blogja

ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
banki ügyekben (klikk ide)
ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
végrehajtási ügyben (klikk ide)

Bemutatkozás

Kedves Látogatónk!

Oldalunk, a hitelkarosultak.blog.hu egy olyan civil kezdeményezésre létrejövő társadalmi fórum, amely lehetővé teszi az adósságcsapdába kerülők, a hitelkárosultak, a hitelpiaci lehetőségek iránt érdeklődők, valamint a szakmai (pénzügyi – jogi) és társadalmi szervezetek, továbbá a pénzügyi piacokon jártas magánszemélyek kapcsolatfelvételét, párbeszédét.

Kérjük olvasson tovább...

Felhívás!

Hitelkárosultak blogja

Padlóra küldött egy rosszul megválasztott hitel? Oszd meg a sztorid, hogy mások is tanulhassanak belőle!

E-mail

Újdonság!

Bedőlt a hiteled? Kopogtat a végrehajtó? Perelnéd a Bankot? Nincs reménytelen helyzet! Mostantól a blogon keresztül konkrét segítséget is kaphatsz, vagy látogass el az alábbi weboldalra:

www.bankihitelkarosultak.hu

Facebook

Friss topikok

Címkék

adókedvezmény hitel (1) adósmentő csomag (1) adósság (2) aegon (1) ajánló (10) állami megoldás (1) árfolyamgát (4) árfolyamrés (1) árfolyamrögzítés (2) árverezés (10) áthidaló kölcsön (4) átverés (6) autóhitel (1) autó hitel (2) axa (6) axa bank (1) bank (6) bankérdekek (1) bankfelügyelet (20) banki költségek (50) banki perek (4) bankok (3) bankszövetség (6) bank válaszol (6) bedőlt hitel (84) behajtás (27) bhke (1) budapest bank (3) céges sikersztori (1) cetelem (1) cib (4) citibank (1) credithill (20) családi csődeljárás (1) csalás (3) csok (1) devizahitel (250) devizahiteles ügyvéd (120) devizahitel állami megoldás (42) devizahitel egyezség (2) devizahitel európai bíróság (4) devizahitel hibás termék (4) devizahitel közérdekű kereset (1) devizahitel kúria (3) devizahitel megoldás (4) devizahitel megoldások (112) devizahitel per (134) devizahitel perek (5) devizahitel pertársaság (1) devizahitel semmis (2) devizahitel sikerek (3) devizahitel ügyvéd (4) devizahitel végrehajtás (3) devizahitel végrehajtás portfolioblogger devizahitel per hitel sikerek devizahitel megoldások devizahiteles ügyvéd (1) devizhaitel megoldások (1) devizhitel megoldások (1) diákhitel (2) egyoldalú szerződésmódosítás (17) eladósodás (66) elérhetőség (1) életbiztosítás (2) elévülés (1) előadás (1) előtörlesztés (1) erste (19) eszközkezelő (2) etikai kódex (3) Európai Bíróság (5) európai bíróság devizahitel (5) felhívás (3) fhb (1) fizetési meghagyás (4) fizetési nehézség (111) fmh (1) folyószámlahitel (3) forinthitel (8) forintosítás (5) futamidő (2) gvh (1) gvh bírság (1) hazai bankok (3) hírek (15) hitelbírálat (4) hitelezés szigorítása (25) hitelfelvétel (1) hitelintézetek (1) hitelkárosultak (7) hitelkártya (5) hitelkiváltás (4) hitelösszevonás (3) hitelsikerek (18) hitel sikerek (119) hitel törlesztő részletek (1) humor (1) ingatlanpiac (2) Intrum (1) Intrum Justitita (1) jelzáloghitel (37) k&h (2) kapcsolat (1) kásler devizahitel (2) khr lista (3) kilakoltatás (1) kilakoltatás stop (1) közjegyzők (1) kúria (3) lakásárak (1) lakáshitel (78) lánctartozás (1) magyar (1) magyar bankok (3) Matolcsy (2) matolcsy (3) mkb (5) mkb bank (1) mnb (4) modern adósrabszolgaság (3) ócsa lakópark (1) okirat-hamisítás (1) olvasói levél (93) orbán devizahitel (3) Orbán hitel (1) orbán viktor devizahitel (2) otp (10) otp bank (1) pénzügyi tanácsadó (15) portfolioblogger (327) pszáf (7) raiffeisen (6) robbantás (1) sajtóanyag (5) segítség (46) sikersztori (1) szakértői sarok (12) személyes történet (2) személyi hitel (7) takarékszövetkezet (1) tanácsok (52) társadalmi szolidaritás (2) tartozás (35) ucb (3) undefined (1) unicredit (1) üzenet (4) van megoldás (4) végrehajtás (47) végrehajtási eljárás (5) végtörlesztés (9) vélemény (38) versenyhivatal (1) volksbank (1) Címkefelhő

Portfolio Blogger

Portfolio hírbox

A Raiffeisen ügyintézés menete

2010.05.14. 17:15 | hitelkarosultak

Egy korábbi bejegyzésre reagálva megérkezett a Bank válasza, amelyet ezúton is köszönök.


"Az olvasói levél kapcsán kissé megkésve, az alábbi válaszokat tudjuk adni, előrebocsátva, hogy konkrét ügyre a jogszabályi előírások miatt csak általánosságban tudunk válaszolni.
A bankkal kapcsolatos telefonos ügyintézés kapcsán a telefon kihangosítását azért nem támogatjuk, mert nem tudhatjuk, ki van mellette, ki hallgathatja a beszélgetést. A banktitok és az üzleti titok védelmére vonatkozó törvényi előírás betartásával az ügyfelek érdekeit védjük.  
A rögzített telefonbeszélgetésben a lehetőségeiről tájékoztattuk az ügyfelet, ez a tájékoztatás azonban nem minősül ajánlattételnek. Az igénylés benyújtása és a bírálat ideje alatt az összeg változhat a devizaárfolyam mozgásának hatására. Mindamellett az igénylés benyújtásakor magáról az igénylésről másolatot kapnak ügyfeleink a bankfiókban, mely tartalmazza a részleteket.
Az ügyfél által leírtak szerint minden alkalommal javasoljuk, hogy fáradjanak be egy bankfiókba, ahol részletes információkat adhatunk számukra, hiszen a hitel igénylése és a szerződés megkötése is a bankfiókban történik, ezen alkalmakkor javasoljuk a bank internetes oldalán található tájékoztatók megtekintését is.  
Természetesen azt a lehetőséget is felkínáljuk ügyfeleinknek, hogy bármikor újra tájékoztatjuk őket, hogy a számukra legoptimálisabb döntést hozhassák meg. E beszélgetések alkalmával lehetőségük van leírni, vagy rögzíteni is az elhangzottakat.
Üdvözlettel,
Tóth István
PR Menedzser
Raiffeisen Bank Zrt.
Marketing főosztály"

Címkék: raiffeisen devizahitel fizetési nehézség portfolioblogger bank válaszol

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hitelkarosultak.blog.hu/api/trackback/id/tr942002679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemarudi 2010.05.18. 08:54:55

Engem már csak az érdekel, hogy ha kérném, a rögzített telefonbeszélgetésről adnának egy copy-t? Mert végülis az én érdekemben történt a beszélgetés, tulajdonképp én is beszéltem, elvileg jogom van megkapni, visszahallgatni, nem? És ha igen, miben különbözik ez attól, h a bankfiókban megbeszélteket leírjuk, mindkét fél aláírja, akár a szokásos szófordulattal a végén, hogy ez csak tájékoztató jellegű, és nem végleges ajánlat? Lehet, h én vagyok naiv, vagy csak szimplán hülye :) de tényleg nem értem...

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2010.05.18. 09:14:49

@srit: Ha ez megnyugtat, én sem értem. :)
Az igénylés benyújtása előtt nincs mód arra, hogy az ügyfél írásban tájékozódjon konkrét lehetőségeiről, ez kiderül a válaszból. De hogy miért, az nem.
A devizamozgás nem jó indok, mert az az igénylés benyújtása és a folyósítás között eltelt időben is változik, ahogyan a válaszban is olvasható.

dzsaszper 2010.05.18. 14:44:09

@srit: ha a rögzített telefonbeszélgetésről az ügyfél kérésére nem adnak copy-t, akkor lehet menni az adatvédelmi biztoshoz.
A rögzített beszélgetés személyes adat, amit az érintett (akinek a személyes adata) kérésére -- ahogy én látom -- ki kell adni az Avtv. alapján.
Legalábbis az érintett tájékozódhat arról, hogy pontosan milyen adatokat kezelnek róla, a bank ennek a tájékoztatásnak csak egy copyval (hangfelvétel, jegyzőkönyv) tud eleget tenni...