Hitelkárosultak blogja

ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
banki ügyekben (klikk ide)
ONLINE SEGÍTSÉGKÉRÉS
végrehajtási ügyben (klikk ide)

Bemutatkozás

Kedves Látogatónk!

Oldalunk, a hitelkarosultak.blog.hu egy olyan civil kezdeményezésre létrejövő társadalmi fórum, amely lehetővé teszi az adósságcsapdába kerülők, a hitelkárosultak, a hitelpiaci lehetőségek iránt érdeklődők, valamint a szakmai (pénzügyi – jogi) és társadalmi szervezetek, továbbá a pénzügyi piacokon jártas magánszemélyek kapcsolatfelvételét, párbeszédét.

Kérjük olvasson tovább...

Felhívás!

Hitelkárosultak blogja

Padlóra küldött egy rosszul megválasztott hitel? Oszd meg a sztorid, hogy mások is tanulhassanak belőle!

E-mail

Újdonság!

Bedőlt a hiteled? Kopogtat a végrehajtó? Perelnéd a Bankot? Nincs reménytelen helyzet! Mostantól a blogon keresztül konkrét segítséget is kaphatsz, vagy látogass el az alábbi weboldalra:

www.bankihitelkarosultak.hu

Facebook

Friss topikok

Címkék

adókedvezmény hitel (1) adósmentő csomag (1) adósság (2) aegon (1) ajánló (10) állami megoldás (1) árfolyamgát (4) árfolyamrés (1) árfolyamrögzítés (2) árverezés (10) áthidaló kölcsön (4) átverés (6) autóhitel (1) autó hitel (2) axa (6) axa bank (1) bank (6) bankérdekek (1) bankfelügyelet (20) banki költségek (50) banki perek (4) bankok (3) bankszövetség (6) bank válaszol (6) bedőlt hitel (84) behajtás (27) bhke (1) budapest bank (3) céges sikersztori (1) cetelem (1) cib (4) citibank (1) credithill (20) családi csődeljárás (1) csalás (3) csok (1) devizahitel (250) devizahiteles ügyvéd (120) devizahitel állami megoldás (42) devizahitel egyezség (2) devizahitel európai bíróság (4) devizahitel hibás termék (4) devizahitel közérdekű kereset (1) devizahitel kúria (3) devizahitel megoldás (4) devizahitel megoldások (112) devizahitel per (134) devizahitel perek (5) devizahitel pertársaság (1) devizahitel semmis (2) devizahitel sikerek (3) devizahitel ügyvéd (4) devizahitel végrehajtás (3) devizahitel végrehajtás portfolioblogger devizahitel per hitel sikerek devizahitel megoldások devizahiteles ügyvéd (1) devizhaitel megoldások (1) devizhitel megoldások (1) diákhitel (2) egyoldalú szerződésmódosítás (17) eladósodás (66) elérhetőség (1) életbiztosítás (2) elévülés (1) előadás (1) előtörlesztés (1) erste (19) eszközkezelő (2) etikai kódex (3) Európai Bíróság (5) európai bíróság devizahitel (5) felhívás (3) fhb (1) fizetési meghagyás (4) fizetési nehézség (111) fmh (1) folyószámlahitel (3) forinthitel (8) forintosítás (5) futamidő (2) gvh (1) gvh bírság (1) hazai bankok (3) hírek (15) hitelbírálat (4) hitelezés szigorítása (25) hitelfelvétel (1) hitelintézetek (1) hitelkárosultak (7) hitelkártya (5) hitelkiváltás (4) hitelösszevonás (3) hitelsikerek (18) hitel sikerek (119) hitel törlesztő részletek (1) humor (1) ingatlanpiac (2) Intrum (1) Intrum Justitita (1) jelzáloghitel (37) k&h (2) kapcsolat (1) kásler devizahitel (2) khr lista (3) kilakoltatás (1) kilakoltatás stop (1) közjegyzők (1) kúria (3) lakásárak (1) lakáshitel (78) lánctartozás (1) magyar (1) magyar bankok (3) Matolcsy (2) matolcsy (3) mkb (5) mkb bank (1) mnb (4) modern adósrabszolgaság (3) ócsa lakópark (1) okirat-hamisítás (1) olvasói levél (93) orbán devizahitel (3) Orbán hitel (1) orbán viktor devizahitel (2) otp (10) otp bank (1) pénzügyi tanácsadó (15) portfolioblogger (327) pszáf (7) raiffeisen (6) robbantás (1) sajtóanyag (5) segítség (46) sikersztori (1) szakértői sarok (12) személyes történet (2) személyi hitel (7) takarékszövetkezet (1) tanácsok (52) társadalmi szolidaritás (2) tartozás (35) ucb (3) undefined (1) unicredit (1) üzenet (4) van megoldás (4) végrehajtás (47) végrehajtási eljárás (5) végtörlesztés (9) vélemény (38) versenyhivatal (1) volksbank (1) Címkefelhő

Portfolio Blogger

Portfolio hírbox

Erste Bank - Nálunk ön az első

2010.03.10. 09:56 | hitelkarosultak

És úgy tűnik, tényleg. Egy korábbi, a bankkal kapcsolatos bejegyzés kapcsán (még anno) kaptam tőlük a következő levelet.


"Tisztelt Szerkesztő!
Köszönjük megkeresését, és a lehetőséget, hogy megoldást keressünk ügyfelünk problémájára.
Sajnálatos módon azonban, adatok hiányában nem tudtuk a levélírót beazonosítani, így sajnos minden igyekezetünk ellenére sem tudunk segítségére lenni.
Ezért kérjük, amennyiben Önnek rendelkezésére áll, küldje meg részünkre ügyfelünk adatait (számlaszám, ügyfélszám, vagy személyes adatok), vagy ha erre nincs lehetőség, akkor kérjük tolmácsolja ügyfelünknek, hogy várjuk jelentkezését, hogy mielőbb felvehessük vele a kapcsolatot.
Segítőkészségét előre is köszönjük.
Üdvözlettel:
ERSTE BANK HUNGARY NYRT. Ügyfélszolgálat Panaszkezelési Osztály"
Azóta úgy értesültem, hogy az eredeti posztban felmerült félreértéseket bár nem ezen a vonalon, de végül is sikerült tisztázni. Természetesen ez a legfontosabb, viszont nem mellékes a bank példás hozzáállása sem.
Valahogy így kell(ene) panaszt kezelni.

Csak megjegyzem, a többi bank ÜGYFÉLSZOLGÁLATA (akiket szintén megkerestem az őket érintő bejegyzésekkel kapcsolatban) vagy válaszra sem méltatott, vagy közölte, hogy nem kíván reagálni.
Egyedül az UCB jelezte, hogy igényt tart a lehetőségre, bár válaszlevelükben mintha kissé sok lenne a felkiáltójel!

Címkék: vélemény segítség erste portfolioblogger bank válaszol

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hitelkarosultak.blog.hu/api/trackback/id/tr181827898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vásárhelyi ingatlan 2010.03.10. 10:59:32

Elárulok egy titkot: Minden banknál kezelik a panaszokat, és ha az ügyfelek nem irreális követelésekkel lépnek fel, akkor zömében meg is oldják azokat. DE! Egy xxx@yahoo.com címről érkező levélre nem fogják elküldeni egyetlen ügyfél adatát és panaszának megoldását sem, sőt, ha valaki egy harmadik személy nevében telefonál vagy érdeklődik egy banknál, neki sem fognak más ügyfélről adatokat kiadni. Ennek megértése is a pénzügyi kultúra része.
Az viszont segítené a magyarok pénzügyi kultúrájának fejlődését, ha az ügyfelek beszámolnának a megoldott problémákról is. Igaz, ebben nem lehetne annyit fröcsögni, meg biztos nem is kerülne ki a főoldalakra, de legalább lehetne belőle tanulni.
Még egy megjegyzés: a hitekárosult szerintem az, aki valakinek hitelt adott, és azt nem kapta vissza...

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2010.03.10. 11:17:44

@Mr. Too Good: Természetesen az ügyféltől tudom, hogy időközben sikerült megoldani a panaszát a bankkal közösen.
A hitelkarosultak@yahoo.com cím csak a kapcsolatfelvételt segítheti ügyfél és bank között. Persze csak akkor, ha a bank részéről felmerül az igény a problémakezelésre.

Vásárhelyi ingatlan 2010.03.10. 12:05:55

Nem értett meg. Az ügyfél természetesen bárkinek elmondhatja a gondját, problémáját, ha megbízik az adott személyben, és azt gondolja, hogy az a javát szolgálja, DE nem ezzel a harmadik személlyel fog a bank levelezni, tárgyalni és megoldást keresni, hanem az ÜGYFÉLLEL, ezért ne is csodálkozzon azon, hogy ön nem kap választ illetve visszajelzést a banktól e-mailen (kivéve persze ha az ügyfél cselekvőképtelen, gondnokság alatt áll, illetve szabályosan meghatalmazott valakit).
A bankoknak mindig kezelniük kell az ügyfélpanaszt, ez nem igény kérdése, hanem kötelezettség, amit számon is kérnek rajtuk.

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2010.03.10. 15:36:32

@Mr. Too Good: Megértettem, ismerem a banktitok fogalmát. Jelen esetben sem az én tájékoztatásomról van szó.
Viszont nehéz úgy tárgyalni és megoldást keresni az itt megjelenő panaszokra az ÜGYFÉLLEL, ha az illető bank nem kéri el tőlem az ügyfél elérhetőségét.
Erre eddig csak az ERSTE volt képes. Én pedig csak azt tudom leírni, amit tapasztalok. Az, hogy egy adott bankfiókban hogyan kezelik az ügyfelek panaszát, az nyilván teljesen más tészta.

ikiv0000 2010.03.26. 15:58:39

Nekem nem volt ilyen szerencsém az ERSTE bankkal. Mikor két éve felvettem a hitelt még havi 60.000 ft volt a törlesztőrészlet. Aztán jött a válság és elkezdett felfelé menni. Először 70.000 ft-ra, majd 80.000 ft-ra. Most éppen a 110.000 ft felé közeledek. Mivel a fizetésemet a 60.000-re tervezték, gondolom érthető, hogy gondot okoz a több, mint 100.000 ft fizetése havonta. Egyenlőre, bár kisebb késésekkel, de még megy a törlesztés, de minden mással egyre inkább elmaradok (pl.: villany, gáz...stb.). Mikor bementem személyesen a bankba és némi iróniával és elkeseredéssel a hangomban megkérdeztem, hogy esélyes vagyok-e a giniszrekordra, csak nevettek és azt mondták, hogy nem lehet tudni. Az ügyintéző hölgy gondolom azt hitte, hogy én ezt viccnek szántam, de ha neki kéne fizetnie az én lakáshitelemet szerintem hamar lehervadna a mosoly a szája széléről. Amúgy kiszámoltam, ha annyi marad a törlesztőrészletem, mint most, akkor közel a háromszorosát fizetem vissza az eredetileg felvett hitelnek. Na ez az uzsorakamat. Csak azt szerettem volna tudni, hogy mikor térhetünk vissza az eredeti 60.000 ft-ra, de sajnos erre választ nem kaptam. Az én fizetésem hiába nem változott, ha a háztartásban élő többi családtagomé, viszont drasztikusan csökkent (munkanélküliség...stb.), az én fizetésemet pedig elviszi a jelentősen megnövekedett lakáshitel. Mikor felvettem a hitelt, számoltam azzal, hogy úgy is több lesz, mint amiről szó volt, de ilyen drasztikus növekedésre a legrosszabb rémálmomban sem gondoltam. Na mindegy, próbálok optimista lenni és arra gondolni, hogy a környékünkön van néhány igen takarékos barlang, csak a jelenlegi lakóival kellene valamit kezdeni. Talán adhatnék nekik jelzáloghitelt a barlangra, majd megemelem a törlesztőrészletet és láss csodát kész is az új lak. Igaza volt annak, aki azt írta: "az embereket lassan nem kell az utcára hívni, mert már ott lesznek!"